sâmbătă, 22 septembrie 2012

I wish.

Gata prima saptamana de liceu si deja ii multumesc Domnului ca e weekend!
Mda,prezentare generala:
 
Diriga e profa de Romana,deci o sa fie mare caterinca anul asta.
Directoarea e profa de Franceza,deci o sa stam toti cu panica la ora ei.
Profa de Religie e la fel de obsedata de Dumnezeu si la fel de contra ateilor ca si Sile,deci o sa ne distram la ora ei.
Proful de Psihologie e super dubios.
Profa de Antreprenoriala e de treaba.
Avem alte profe la Engleza,Muzica si Desen,cred,pe care nu le.am vazut inca.
La British e prea caterinca.
La Institutul Francez mi.e mai mare dragul sa nu ma duc.
 
Deci eu zic ca e destul de binisor.
Sunt in proces de negociere cu ai mei pentru a dormi sambata viitoare la Ana. Cred ca o sa castig. Sper.
Incep sa ma gandesc serios sa ma milogesc de ai mei sa.mi fac un tatuaj (am abia 16 ani jumate,deci am nevoie de acordul lor). Vreau cate o pasare in zbor pe ambele incheieturi,sub care sa scrie (stanga) "free" si (dreapta) "soul",adica "suflet liber". M.am gandit la tatuajul asta inca de la 13 ani! Si l.am amplasat si super genial,daca e dupa mine,fiind la incheieturi unde se pun catusele. Sper sa.mi iasa.
Also,imi voi face un nou Bucket List si vreau sa am mai mult de 150 de dorinte (atat aveam pe cel vechi).
 
PA :*


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu