sâmbătă, 29 septembrie 2012

Sleepy.

Simt ca lesin de somn. Efectiv nu mai pot sa stau cu ochii deschisi. Aceasta minunata combinatie intre cosmar,trezit la 6 plus scoala este MINUNATA,ce pot sa zic. Ma simt din ce in ce mai naspa,plus ca acum am impresia ca am mai si racit un pic.
Vreau sa pot sa dorm noaptea. Atata tot. Oare cer pre mult?
Oricum,mi.au venit ochelarii si pur si simplu nu ma mai recunosc in oglinda. Nu ii port pe afara,dar am ordin sa ii port non-stop prin casa.
Alte noutati:
- profa de religie e pre proasta si prea incuiata la minte ca sa fie adevarata
- maine dorm la Ana
- sper sa merg intr.un schimb de elevi cu Olanda
- m.am inscris la destul de multe proiecte pana acum (am nevoie de diplome pentru dosarul de facultate),ramane de vazut ce o sa iasa din ele
- profa cea noua de Engleza e super obsedata de dictat MULT si de tradus MULT (gen 4 pagini/ora)
- avem deja mega lista de carti de citit la Engleza
- profa de Muzica pare speriata de bombe
- am deja 140 de dorinte in My Bucket List
- mi.e somn
 
PA :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu